Lenge siden sist!

25 sep

Jeg må innrømme at denne bloggen ikke har vært i fokus i det siste, det har skjedd mye siden jeg begynte på skolen igjen, så jeg har hatt mye annet å tenke på.  Jeg fant ut at jeg var gravid i 6 uke for en god stund siden, og er nå i uke 15, så det har gått veldig fort, og det er vel det jeg har hatt fokus på de siste mnd. I tillegg så vil jeg jo få gode karakterer på skolen, for selv om jeg skal ha barn, så vil jeg ha utdanningen min, og jeg har fortsatt mange fremtidsplaner. De blir kanskje satt litt på pause en stund, men jeg har fortsatt lyst til å jobbe med noe jeg liker, til slutt hvertfall.

2 kommentar to “Lenge siden sist!”

  1. Ingwild september 25, 2011 kl. 8:02 pm #

    åå, gratulere så my : D

  2. kemathisen92 september 29, 2011 kl. 2:30 pm #

    Takk for det :- )

Legg igjen en kommentar

